Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

moondance

någon som har varit med om att ha gjort ett graviditets test & det har visat sej vara positivt, men sedan när man har gjort ett till graviditets test ett tag efter så har det visat sej vara negativt? det hände min kompis. hon tog ett graviditets test & det visade först positivt, men sedan tog hon ett nytt ett tag efter & det visade negativt & efter prover & grejjer så visade det sej faktiskt att hon INTE va gravid. hur fasen kan det ha blivit så att det visade positivt fast hon inte va gravid? konstigt ju.
 
Sv: konstigt.

Kan hon ha fått missfall?
Vad jag vet är det väldigt ovanligt att tester visar falskt positivt.
 
Sv: konstigt.

Om hon tog testet tidigt finns det en risk för att ägget aldrig fick fäste i livmodern! Det förekommer fall då ett första graviditetstest visar positivt och ett andra visar negativ, just på grund utav detta.

MVH Fredrika
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
10
· Visningar
666
Senast: Ray
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
794
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 585
Senast: Hazel
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 389
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp