Kontrollera begagnad Childeric?

b_ridutbildning

Trådstartare
Jag vet att många här har eller har haft Childericsadlar. Jag har just nu en sadel på prov. Vet inte så mycket om den eftersom jag ännu inte hunnit lägga den på hästen. Men när jag bar den från bilen så kände jag på panelerna och tyckte att de var lite insjunkna mitt under sätet. Det kändes symmetriskt och kanske medvetet?? Eller är det så panelerna blir när de måste bytas ut? :confused: Antar att det smartaste kanske är att ringa återförsäljaren och fråga men jag börjar med er. :D

Vad anser ni mer att jag bör titta på när det gäller en begagnad Childeric? Jag har aldrig förr ens provat en sadel med paneler så det är jag nybörjare på. Tar gärna emot en gratiskurs! ;)
 

Liknande trådar

Hästvård Nu måste jag dryfta lite med någon annan. Blir liksom inte riktigt klok på vad som är fel på vår ponny. För något är det, det känner jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 161
Senast: prallan
·
Dressyr La först tråden på Utrustning med svagt resultat så jag provar här på dressyr istället. Jag vet att många här har eller har haft...
2
Svar
36
· Visningar
14 620
Senast: Centaur
·
Utrustning Jag har av och till drömt om en Star Trekk Espaniola, sedan 2008. Min briljanta plan var att köpa en sådan under nästa vår, men nu...
Svar
5
· Visningar
1 474
Senast: Equidaem
·
Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 352
Senast: Rimfaxe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • HusdjursGPS
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp