Konvalescentstall

Honey07

Trådstartare
Hej.

Mitt sto och föl befinner sig på ultuna och fölet har opererats och har nu ett gips som behöver bytas varje vecka under 4 veckor. Jag bor 50 mil därifrån så jag kan inte frakta henne fram och tillbaka varje vecka. Är det någon här som har tips på ett bra konvalescentstall i närheten av ultuna?
 
Vet att en tjej har några rehabplatser i Uppsala, men vet ej om hon tar emot sto och föl även om hon är uppfödare själv. PMar namnet.
 
Hej.

Mitt sto och föl befinner sig på ultuna och fölet har opererats och har nu ett gips som behöver bytas varje vecka under 4 veckor. Jag bor 50 mil därifrån så jag kan inte frakta henne fram och tillbaka varje vecka. Är det någon här som har tips på ett bra konvalescentstall i närheten av ultuna?
Jag vet ett utanför Uppsala, pm:ar dig.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 263
Senast: nexxa
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
648
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 432
Senast: Hedinn
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp