Konvalescentstall

Honey07

Trådstartare
Hej.

Mitt sto och föl befinner sig på ultuna och fölet har opererats och har nu ett gips som behöver bytas varje vecka under 4 veckor. Jag bor 50 mil därifrån så jag kan inte frakta henne fram och tillbaka varje vecka. Är det någon här som har tips på ett bra konvalescentstall i närheten av ultuna?
 
Vet att en tjej har några rehabplatser i Uppsala, men vet ej om hon tar emot sto och föl även om hon är uppfödare själv. PMar namnet.
 
Hej.

Mitt sto och föl befinner sig på ultuna och fölet har opererats och har nu ett gips som behöver bytas varje vecka under 4 veckor. Jag bor 50 mil därifrån så jag kan inte frakta henne fram och tillbaka varje vecka. Är det någon här som har tips på ett bra konvalescentstall i närheten av ultuna?
Jag vet ett utanför Uppsala, pm:ar dig.
 

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: Ketrawzc
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 148
Senast: Sassy
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 267
Senast: nexxa
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp