Bukefalos 28 år!

Konvertera .doc till .pdf

F

fia_mstd

då måste man ha en reggad version av Acrobat misstänker jag eller? Eller går det på något annat vis?
 
Det du behöver är Adobe Acrobat - inte bara vanliga Acrobat Reader. Då är det lätt att göra om dokument till pdf. Jag har ju det men datorn är ju helkass just nu (min egen dator alltså, efter virusangreppet nämnt i annan tråd).

Om och när jag får igång datorn så kan jag hjälpa dig att göra om, ifall det är ett enstaka dokument.

Sen gör ju stamprogrammet jag använder (TesioPower) tjusiga stammar som pdf :). Om det skulle vara ett sånt dokument typ :)

Mvh Cissi
 
Man behöver inte alls Acrobat för att göra om .doc till .pdf. Det finns andra lösningar t ex den här:

http://www.pdf995.com/

Sen är ju senaste versionen av Acrobat helt fantastisk, men den kostar ju en del...

Lycka till!
 
Vad snällt av dig, tack! Fast tyvärr är det ett helt gäng dokument, så jag får nog vackert skaffa det där programmet, på ett eller annat vis...

Sista meningen var rotvälska för mig! :confused:
Och jag som tyckte jag har rätt så bra koll på datorer... :D
 
Jo, jag testade just det programmet... Men tyckte inte att det funkade bra alls... Nu har jag ju Acrobat... Och det är ju kanonbra :)
Tror att Adobe har nån lösning (billigare?) på sin hemsida?

Mvh Cissi
 
Då är det nog bäst med Acrobat... Jag tycker att det är mycket användbart... Det går säkert att ladda hem från Kazaa men just nu är det ju INGET jag rekommenderar :crazy: :crazy: :crazy:

Hihi jo jag är ju stamfanatiker... Om det är så att det är en stamtavla du vill ha som pdf... Så gör TesioPower det automatiskt utan att man behöver Acrobat... Fast Tesio är väldigt dyrt och det är ju just bara stamtavlan som görs (och lite andra saker, stamrelaterade, som man får fram i programmet t ex linjeavelsanalyser).

Mvh Cissi
 
Kazaa??? Alltså jag är nog till och med dummare än jag låter! :confused:

Men nu har jag lösningen, och den heter "grannsonen ska på lan" och sen säger jag inget mer! :angel:

Tack snälla för hjälpen ändå, bägge två! :)

Stamtavlor... *S* Det är klart över min nivå just nu, jag har precis försökt börjat rida igen. :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
285
Senast: MiniLi
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
829
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
989
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Hej! Jag kliar mig i huvudet. Det finns ju något som heter delsumma i excel. Så man kan räkna ut summor enbart på rader som visas. Dolda...
Svar
0
· Visningar
274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp