Kopieringsskydd på CD

Elwan

Trådstartare
Vet någon nur man tar sig runt kopieringsskyddade CD-skivor..? Skulle vilja göra om några låtar till mp3 så jag kan ta med mig dem på bussen...
 
Sv: Kopieringsskydd på CD

lägg dem i en cdspelare som är kopplad till den blåa porten på ljudkortet (line in) och sen "spelar du in det" på datorn. finns säkert någon guide om du använder google.
 
Sv: Kopieringsskydd på CD

Måste det vara mp3? Annars kan du ju kopiera med hjälp av Windows Media Player och spara filerna som wma. Har hittills inte hittat någon skiva som inte går att kopiera via Media Player.
 

Liknande trådar

Hemmet Den där gamla modellen som ser ut som en Billy bokhylla fast för cd-skivor? Om du har en, kan du mäta ett hyllplan åt mig? 😁
Svar
7
· Visningar
355
Senast: Karfitsa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 632
Senast: BernT
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
12 099
Senast: Mineur
·
Fordon För mig är det självklart att använda bälte när jag åker bil och tror det är för de flesta. (Vet inte. Gissar bara.) Om inte annat så...
2
Svar
32
· Visningar
1 860
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp