Bukefalos 28 år!

Koppar gjorda i glas

Jozze

Trådstartare
Det letar jag efter! I mindre "tekoppsmodell". Jag har hittat sådana på någon affär (kan inte för mitt liv komma på vilken nu) som föll mig i smaken utseendemässigt, men så när jag lyfte koppen så vägde en typ ingenting. Det kändes nästan som att den var gjord i plast.

Så, jag vill alltså ha koppar som är gjorda i glas, och som det är lite tyngd i - inga lättviktarvarianter som känns som hårdplats. Någon som har sådana eller har sett sådana någonstans? :laugh:
 
Sv: Koppar gjorda i glas

Jag tror jag sett glaskoppar på Åh***s för jag har oxå spanat på såna. :angel:
Men det var något år sedan. Minns inte hur mkt de vägde...
 
Sv: Koppar gjorda i glas

Hmm, jag har nog inte sett några på Åhléns City i Sthlm senaste gångerna jag varit där... Du får hojta till om du ser några! ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
823
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 292
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 509
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 159
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp