kopplade konton, sociala media

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag har ett instagramkonto för en förening, som även har en "sida" på facebook.
Det borde gå, på något sätt, att koppla ihop de kontona, så att det som läggs på insta även hamnar på facebooksidan. Men hur sjutton gör man får att koppla ihop dem? Jag hamnar bara på mina privata konton när jag försöker länka.
Förslag?
Måste jag kanske göra om föreningens insta-konto till ett företagskonto? Eller logga ut från mitt privata?
 
Nja, tvärtom går, att fb-inlägget kommer på insta, men jag tror inte det funkar andra hållet? I alla fall så kopplar du ihop dem under Inställningar på fb-sidan, där kan du lägga till insta.
 
Nja, tvärtom går, att fb-inlägget kommer på insta, men jag tror inte det funkar andra hållet? I alla fall så kopplar du ihop dem under Inställningar på fb-sidan, där kan du lägga till insta.

Jo det går absolut (jag trodde inte tvärtom gick?).

Jag har mitt företagsinsta kopplat till dito FB, det kanske är så att det måste vara ett företagsfb @ameo?
 
Jo det går absolut (jag trodde inte tvärtom gick?).

Jag har mitt företagsinsta kopplat till dito FB, det kanske är så att det måste vara ett företagsfb @ameo?
Det är nog insta jag behöver ändra i så fall, det är en "sida" på fb, en sån man har till företag och sånt.

Vad är skillnaden mellan privat och företags-insta? (min trötta hjärna orkar inte registrera det jag läser när jag försöker kolla upp det...)
 
Jag har alltså hittat funktionen för kopplade konton, både på insta och fb, men jag hamnar på mina privata sidor istället för föreningens, oavsett vilket håll jag går.
 
Jag har alltså hittat funktionen för kopplade konton, både på insta och fb, men jag hamnar på mina privata sidor istället för föreningens, oavsett vilket håll jag går.
Om du loggar ut från din privata insta när du försöker göra kopplingen, funkar det då?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 167
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: Fideli
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 103
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 704
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp