Köpte du flughuvor på Strömsholms-tävlingarna?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kockan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 913
K

Kockan

Det fanns ett stånd som låg på vänster sida (om man kom från hoppbanan vid slottet) när man kom fram till "torget" med alla stånd. De sålde flughuvor (att ha i hagen) som jag ångrar att jag inte köpte då de var så bra och billiga. Kompisen köpte, men jag trodde att jag hade så att jag klarade mig. De fanns i beige och blå varaiant och hade öron.
Någon som vet vad affären hette??? Kanske kan nå dem såhär i efterhand....

Sv: Köpte du flughuvor på Strömsholms-tävlingarna?

Var det direkt till vänster? De som hade en plasthäst med flugtäcke och luva på sig?

Domani-tältet var det som låg direkt till vänster och sålde mycket flughuvor.

ja, det måste det ha varit!

Vad heter butiken och var ligger den? Heter den Domani?

Märket heter Domani, men går nog att få tag på deras flughuvor lite överallt där det säljs Domani täcken!

Ja, jag tänkte väl det! Fast jag skulle vilja veta vad butiken heter som var där och sålde. De hade så bra erbjudande. Fast å andra sidan kanske priset bara gällde just då...

Tippar på att det bara gällde då eftersom allt oftast sänks i pris på mässor med erbjudanden osv...

Jag köpte ett flugtäcke + huva när dom ställde ut i skandinavium! Super nöjd med det!:)

Antagligen...
Fast de verkar så bra så jag kan nog lägga på lite om det behövs.

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! I falsterbo sprang ja förbi en liten affär som jag senare fått reda på kursade efter falsterbo. De sålde ut de vackraste...
Svar
8
· Visningar
3 108
Senast: gylle
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen... 2
Svar
23
· Visningar
3 854
Senast: zoowie
·
F
Hästmänniskan En av stalltjejerna (13 år) hade köpt ett par sådana där moderna lite vida sammetsbyxor. Hon ångrade sig dock och dagen efter gick hon... 2
Svar
30
· Visningar
7 412
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka