hundvalpen

Trådstartare
Hejsan, funderar på att skaffa kor om något år! Men vill även ha getter/får och hästar. Det enda jag vill vet just nu är hur stor betesmark djuren behöver? Om det finns någon bra hemsida där man kan läsa om sånt. Eller om någon vet tack på förhand :)

hundvalpen

Trådstartare
Hejsan, funderar på att skaffa kor om något år! Men vill även ha getter/får och hästar. Det enda jag vill vet just nu är hur stor betesmark djuren behöver? Om det finns någon bra hemsida där man kan läsa om sånt. Eller om någon vet tack på förhand :)
Vill ha runt fyra kor, två hästar och fyra getter/får eller båda tillsammans (8st tillsammans) om nu får o getter kan bo tillsammans

Liknande trådar

Lantbruksdjur Vi har flyttat till en gård med ett par hektar igenväxt betesmark. Vi skulle gärna se att det blir lite avbetat och öppet igen och har...
Svar
3
· Visningar
704
Foder&Strö Hej! Jag har en häst som hade fång sommaren 2019 men som varit bra sen dess. Hon får äta grönt gräs nån timme per dag men jag undviker...
Svar
15
· Visningar
451
Hästliv Hejsan, jag funderar nu på att skaffa foderhäst och skulle säga att jag har har ganska bra koll på kostnader osv men vill gärna ha lite...
Svar
17
· Visningar
825
Övr.Katt Det drar så mycket från kattluckan. Vilket är ditt bästa tips på bra och dragfri kattlucka? Måste ju ha hänt massor på den fronten...
Svar
2
· Visningar
250

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Fritid, Barn

• Lägenhetstemperatur
  • Corona i stallet - Ulvlek

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat