Bukefalos 28 år!

Kort fråga om schampo

Corax

Trådstartare
Jag har hundschampo hemma som jag har till hästarna... Kan man ha det till katt också?
Finns inte direkt någon affär att fråga i idag och kattrackaren behöver sig ett bad ASAP! ;)
 
Sv: Kort fråga om schampo

nog tror jag de fungerar... de är ju milt och gjort för att djur ska kunna använda det...
 
Sv: Kort fråga om schampo

Det är inga problem. Skölj tio gånger mer än du tror behövs bara, de drägglar så äckligt om det är schampo kvar i pälsen när de tvättar sig. :smirk:
 
Sv: Kort fråga om schampo

Hundschampo går utmärkt att använda till katt - UTOM hundschampon som innehåller tjära, inte så vanligt men finns, katter tål inte tjärschampon.
 
Sv: Kort fråga om schampo

Drägglar? :o
Ja DET vill jag ju undvika! :D

Jahapp... då är det bara att hälla ner katten i badkaret alltså. ;)

Och till Marna; Jag hoppas att det känns på lukten om det är tjära för etiketten är borta! :crazy:
Men jag tror inte att det är tjära i...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 980
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Osäker på var jag ska lägga tråden, men det är ju katternas balkong…. Jag har en innätad balkong på ca 2x3 meter som används flitigt av...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: ufot
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 892
Senast: Linda_A
·
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 110
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp