Kort Fråga!

Sv: Kort Fråga!

Går ju att lösenordsskydda worddokument, men vet inte hur säkert det är och hur man gör. Var länge, länge sedan jag testade :)
 
Sv: Kort Fråga!

Skaffade microsoft enterprise 2007 just för att kunna lösenordsskydda dokument, och nu kan jag inte det, hittar det inte :mad:
 
Sv: Kort Fråga!

Annars är det bara att välja Spara som och sen klicka på Verktyg|Allmänna alternativ... och sätta lösenord där. Verktygsknappen sitter precis vid Sparaknappen inte en meny alltså.
 
Sv: Kort Fråga!

90297_1212826457.jpg


Såhär ser det ut :crazy:
 
Sv: Kort Fråga!

Okej, jag får ladda upp den på det andra stället, kommer aldrig ihåg vad det heter dock!! :p
 
Sv: Kort Fråga!

Nej, nåt annat... Det är rött iaf, haha
Men jag gör ett konto på pixbox istället!
 
Sv: Kort Fråga!

Vad i hel...
Skumt word! Mitt tips är att söka i den förhoppningsvis inbygga hjälpen på "Lösenord".
Finns det inget under "Start" där som heter "alternativ" eller liknande?
 
Sv: Kort Fråga!

Ser inte ett dugg konstigt ut, så ser 2007 ut...
Nåja du klickar på Officekringlan uppe till vänster|Spara som och sen som jag beskrev tidigare.
 

Liknande trådar

Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
203
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
533
Senast: gulan
·
IT & mobiler Hjälp! Jag kan inte använda mitt MS-paket som jag köpte tillsammans med datorn 2022. Det går inte att komma i kontakt med Microsoft och...
Svar
8
· Visningar
728
Senast: Badtz Maru
·
Juridik & Ekonomi Någon som har det och har tips på vad man inte ska glömma skriva in, tänka på etc? Vi tänkte nog ta hjälp av Lexly, har pratat med en...
Svar
3
· Visningar
623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp