Kort på min runda Greta

Vad söt :love:
Mitt marsvin är typ inte alls långt i från storleksmässigt
och hon har inge bebisar i magen :o :crazy: :banana: :banana:
 
Jag vet inte riktigt när hon ska få, när som helst tror jag! :bump:
 
Min mosters marsvin blev sådära tjock.
Hon fick 7 ungar hoppas alla dina överlever.
Har hon haft ungar förut?
 
Åhh, har också en som troligtvis är dräktig då hon gått upp en massa på det sista (går med hanne :D)
Snart kan jag också ha små söta tassar som trippar omkring.
Hon är dock inte så stor ännu ;)
Om nu bara dom andra två behagar bli dräktiga också :d
 
stor.. fast våran sheltie som är överviktig är typ nästan liak stor. inte bra alls, hon börjar få dåligt hjärta nu med.
 
Jag hoppas också att allt ska gå bra. :bump: :) Detta är nog hennes första kull. (Vet inget om hennes bakrund)
 
Ja, jag har ju väntat otåligt här, men så länge får jag nöja mig med en shelti hanne på 6 veckor som jag hämtade idag :love:
Gaudi blev överlycklig för sin nya burkamrat och det var ett himla tjattrande från dom ett tag :D
Gaudi lär väl Milou lite trix med damer kanske :o
Men snart (1 månad max skulle jag tro max, är ju inte helt säker) så kommer dom små bebisarna.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 031
Mat Jag satte en surdegsgrund igår. Har aldrig lyckats ens hålla liv i sådana jag fått tidigare, men någon gång ska det väl lyckas. Stenmalt...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 441
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Då var det dags att se över sadelsituationen igen, då vi fått problem med svullnad och ömhet vid mankbasen. I väntan på att sadlarna...
Svar
6
· Visningar
966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp