Kosmetisk tatuering

Casteloro

Trådstartare
Har någon gjort en sådan eller känner någon som har gjort? Är lite sugen på att göra mina ögonbryn, men tänk om man ser ut som en clown efteråt! :eek:

En salong i närheten av mig har erbjudande nu på bryn, men hur fungerar det med sol och göra dem nu?
 
Har någon gjort en sådan eller känner någon som har gjort? Är lite sugen på att göra mina ögonbryn, men tänk om man ser ut som en clown efteråt! :eek:

En salong i närheten av mig har erbjudande nu på bryn, men hur fungerar det med sol och göra dem nu?

En kvinna på mitt jobb har gjort ögonbrynen! Hon kom fram till mig en dag och sa "nu har jag också tatueringar" :D och jag såg inte övh att dom var dittatuerade, utan det såg naturligt och bra ut :)
 
Som med alla ingrepp/hovslagare eller vad det nu kan vara gäller ju att göra sin research ordentligt.

En bekant tatuerade eyeliner och det blev skitkasst. Med skitkasst menar jag att hen betalade rätt mycket för något som inte syntes alls. För att det skulle ses blev man tvungen att stå alldeles för nära och titta när hen höll upp ögonlocket.
 
Har någon gjort en sådan eller känner någon som har gjort? Är lite sugen på att göra mina ögonbryn, men tänk om man ser ut som en clown efteråt! :eek:

En salong i närheten av mig har erbjudande nu på bryn, men hur fungerar det med sol och göra dem nu?

Jag har gjort mina ögonbryn, med 3D effekt och jag är jättenöjd. PM om du vill ha tips på salong i Göteborg!
 
Jag har gjort mina ögonbryn, med 3D effekt och jag är jättenöjd. PM om du vill ha tips på salong i Göteborg!

Håller till mer norr ut, men tack ändå! Vad betalade du? Salongen skrev på facebook att man kan göra det här nu, men att man bör ha på sig solhatt/keps ute de första två veckorna typ..
 
Har någon gjort en sådan eller känner någon som har gjort? Är lite sugen på att göra mina ögonbryn, men tänk om man ser ut som en clown efteråt! :eek:

En salong i närheten av mig har erbjudande nu på bryn, men hur fungerar det med sol och göra dem nu?

Min syster gjorde ögonbrynen. Första dagen/dagarna ser det lite roligt ut när det är nygjort och färgen väldigt skarp -men sen blev det jättebra!
 
Nu har jag iaf bokat tid för 3D-bryn, bara hålla tummarna på att det blir bra. Salongen i fråga har ett bra rykte. Jag målar ju dit mina ögonbryn med pensel annars, blir rätt hårt intryck beroende på hur mkt tid jag orkar lägga.
 
Jösses! Just nu har jag bara ångest! Har precis gjort dem, och det ser väl bra ut, men jag har ändå ångest... Färgen kommer att lägga sig och de kan ju korrigeras en aning, för som det är nu är de lite olika. Å andra sidan är väl ett par ögonbryn aldrig exakt likadana i utseende, men ändå. Ska ta bild och skicka direkt, för att påtala detta. Ett återbesök ingår ju, men ändå.

Jag kanske vågar visa en bild senare, när det är mer läkt.
 
Jösses! Just nu har jag bara ångest! Har precis gjort dem, och det ser väl bra ut, men jag har ändå ångest... Färgen kommer att lägga sig och de kan ju korrigeras en aning, för som det är nu är de lite olika. Å andra sidan är väl ett par ögonbryn aldrig exakt likadana i utseende, men ändå. Ska ta bild och skicka direkt, för att påtala detta. Ett återbesök ingår ju, men ändå.

Jag kanske vågar visa en bild senare, när det är mer läkt.

Ja, jag vill seee!
 
Man kan väl anta att de går efter den naturliga ögonbrynsbågen för att få mest naturtroget resultat och ett ansikte är inte exakt symmetriskt nånstans, så ej heller brynen.
 
Jösses! Just nu har jag bara ångest! Har precis gjort dem, och det ser väl bra ut, men jag har ändå ångest... Färgen kommer att lägga sig och de kan ju korrigeras en aning, för som det är nu är de lite olika. Å andra sidan är väl ett par ögonbryn aldrig exakt likadana i utseende, men ändå. Ska ta bild och skicka direkt, för att påtala detta. Ett återbesök ingår ju, men ändå.

Jag kanske vågar visa en bild senare, när det är mer läkt.

Jag vill gärna se!
Överväger att göra mina också, nämligen. :)
 

Liknande trådar

Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
543
Senast: Amha
·
Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
614
Senast: Pilot
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 537
Senast: skogaliten
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp