Kostnad för transport Spanien till Sverige

Brassneck

Trådstartare
Ni som importerat från södra Spanien till mellersta Sverige, vad har det kostat på ett ungefär? Har kollat på några transportföretag men de har inga priser utan man ska höra av sig med detaljerad information för offert. Jag har inte ens börjat titta på hästar ännu utan vill göra en budget först för att se vad jag har råd med, OM jag har råd :D
 
Ni som importerat från södra Spanien till mellersta Sverige, vad har det kostat på ett ungefär? Har kollat på några transportföretag men de har inga priser utan man ska höra av sig med detaljerad information för offert. Jag har inte ens börjat titta på hästar ännu utan vill göra en budget först för att se vad jag har råd med, OM jag har råd :D
Från Santarem Portugal till Helsingör betalade jag 15000 och från Santarem till strax norr om Göteborg betalade jag 18000 för. Det kan väl ge dig ett hum iallafall.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 794
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 313
Senast: Habina
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 668
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp