Kostnad ridhus

Texas

Trådstartare
Är det någon som kan berätta vad den billigaste lösningen för ridhus 22x42 kan kosta totalt? Dvs inkl markarbete, underlag, sarg, belysning, portar?
 
Du kan alltid ta in offertförslag från t.ex Borga. PNP stålhallar, A-betong mm (kom inte på några fler) oftast har de flesta mellan tummen och pekfingret på vad ett färdigt ridhus hamnar på. :D

Annars kan du höra med entreprenör gällande markarbetet och material för dränering mm

/Diabetikern sm drömmer om eget ridhus
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 672
Senast: Amk
·
Träning Hej! det kommer bli vår första vintern utan ridhus och skulle vilja höra era erfarenheter av att motionera häst vid minusgrader utan...
2
Svar
23
· Visningar
2 309
Anläggning Jag kommer få möjlighet att få hyra in mig på grannens ridbana. Ägaren skulle fundera på kostnad, men vad är rimligt att betala? För jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 329
Senast: em-pirre
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
5 176

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp