Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min kisse på typ 6 månader var i helgen lite lös i magen, och både igår och idag har han kräkts. Vad kan detta bero på, ni som vet? Är alldeles nybörjare på katter..
Hittat nått konstigt att äta? Min äter gladeligen paketsnören, blomblad, gräs, div döda/halvdöda djur, folie osv.. sånt kan man bli lite knepig i magen av... kolla alla blommor hemma, om det saknas nåra blad: kolla upp om den kan va giftig... Hittat du nått i kräket/bajset? Typ paketsnören eller blomblad?
Nej.. har knappt några blommor och sånt hemma.. men det är möjligt att du har rätt i att han stoppat i sig nåt dumt. Har dock inte hittat något. Och han är himla pigg och så som vanligt, så han verkar ju inte direkt sjuk eller dålig på det sättet.
Hästnyheter Henrik von Eckermann njuter av att vara världsetta under den rekordlånga tiden 17 månader.
– Det är en otrolig känsla att få vara med om...
Skola & Jobb Om jag skulle vara egen företagare på 25% och vara anställd på 75%, vad händer då om jag förlorar anställningen? Kan jag stämpla på 75%...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.