Kräkningar

J

jessicaaa

Min kisse på typ 6 månader var i helgen lite lös i magen, och både igår och idag har han kräkts. Vad kan detta bero på, ni som vet? Är alldeles nybörjare på katter.. :confused:
 
Hittat nått konstigt att äta? Min äter gladeligen paketsnören, blomblad, gräs, div döda/halvdöda djur, folie osv.. sånt kan man bli lite knepig i magen av... kolla alla blommor hemma, om det saknas nåra blad: kolla upp om den kan va giftig... Hittat du nått i kräket/bajset? Typ paketsnören eller blomblad?
 
Nej.. har knappt några blommor och sånt hemma.. men det är möjligt att du har rätt i att han stoppat i sig nåt dumt. Har dock inte hittat något. Och han är himla pigg och så som vanligt, så han verkar ju inte direkt sjuk eller dålig på det sättet.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 119
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
554
Senast: Hazel
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
20
· Visningar
1 107
Senast: monster1
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 566
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp