Kraffts Lusern Hackat Strå

linafina

Trådstartare
Är det någon mer än jag som har märkt att Kraffts lusern hack har blivit annorlunda? Mörkare...

Hacket brukar vara grönt och fint men nu är det mer åt det bruna hållet. Det är likadant i alla säckarna eftersom jag varit i olika stall och sett detta. Säckarna är köpta på olika ställen.

Min pålle är inte alls förtjust i detta och jag förstår honom, det varken ser eller luktar lika gott som det andra. Det luktar ju inte illa men det är långt ifrån lika fint som det andra dom hade innan.

Någon som vet vad detta beror på? Nån mer som har sett detta?
 
Sv: Kraffts Lusern Hackat Strå

Ja jag har också sett det. Men vet inte vad det beror på.

Mina hästar äter med lika god aptit som förr dock.
 
Sv: Kraffts Lusern Hackat Strå

Hm, har inte märkt ngn skillnad?! Iallafall äter hästarna precis lika bra som vanligt. Som tur är med våra värden...:(
 
Sv: Kraffts Lusern Hackat Strå

Va glad för det, jag vet inte vad jag ska göra med min som vägrade ens smaka det idag :(. Jag undrar vad det beror på att det ändrats så?
 
Sv: Kraffts Lusern Hackat Strå

maila krafft och fråga vad som ändrats.
 
Sv: Kraffts Lusern Hackat Strå

Jag tror att det beror på det eviga regnandet denna sommar ....
Gräset har väl kanske inte varit det allra bästa ? ? ?
(Tror jag allafall)
 
Sv: Kraffts Lusern Hackat Strå

ja jagf har oxå märkt skillnad det är verkligen inte som det varit innan....jag vet inte varför typ kanske att det inte är lika mkt näring i som förr det är ju hö i så det kanske kan ha med det o göra
 
Sv: Kraffts Lusern Hackat Strå

Jag tror att det beror på det eviga regnandet denna sommar ....
Gräset har väl kanske inte varit det allra bästa ? ? ?
(Tror jag allafall)

Det skulle ju kunna vara det. Jag ska nog ta och maila krafft och höra.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 746
Senast: ufot
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg och uthängning av mig själv som usel hundägare :o Men såhär. Jag kanske utnämner mig själv till bukes sämsta...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 894
Senast: Korekatten
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 445
Hästhantering Hej! Jag ska försöka beskriva mitt problem så kortfattat jag kan. Jag har ett 7-årigt halvblod med lite fullblod i sig, valack, !fux...
2
Svar
27
· Visningar
5 159
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp