Yeah

Trådstartare
Förtillfället har jag ingen lägenhet och min hankatt som snart är två år bor just nu hos min pappa.
Tidigare ikväll ringde han och undrade om min katt hade haft kramper innan, vilket han absolut inte har.
Nu är jag givetvis orolig och vill genast ta honom till en veterinär,
men vad kan det egentligen bero på när en katt plötsligt krampar?
Tydligen hade det hänt fler än en gång dom senaste dagarna.
 
Sv: Kramper

Yeah skrev:
Förtillfället har jag ingen lägenhet och min hankatt som snart är två år bor just nu hos min pappa.
Tidigare ikväll ringde han och undrade om min katt hade haft kramper innan, vilket han absolut inte har.
Nu är jag givetvis orolig och vill genast ta honom till en veterinär,
men vad kan det egentligen bero på när en katt plötsligt krampar?
Tydligen hade det hänt fler än en gång dom senaste dagarna.

det kan bero på flera olika saker. en del allvarliga en del mindre allvarliga. jag rekommenderar att du tar honom till en vet omgående.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 850
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 023
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 755
Senast: Kaching
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp