Krångel vid nytt lån?

Vi överväger byta bank pga allmänt dåliga kunskaper hos bankkontakten. Hade en personlig bankkontakt genom många år, men sen hen slutade har det varit en ny person varje år med mindre och mindre erfarenhet.

Vi har funderat på att samla allt hos LF. Ni som är är missnöjda/nöjda, vilka område är det?
Vi tillhör Halland.

Vi har LF, (Halland) och är otroligt nöjda. Vi har gått igenom de flesta storbankerna men är absolut mest nöjda med LF. Vi har haft samma bankman i 4år och hon är nu med oss genom vårt 2:a husköp, hon svarar alltid så snart hon har möjlighet.
 
Vi har LF, (Halland) och är otroligt nöjda. Vi har gått igenom de flesta storbankerna men är absolut mest nöjda med LF. Vi har haft samma bankman i 4år och hon är nu med oss genom vårt 2:a husköp, hon svarar alltid så snart hon har möjlighet.
Då vågar vi kanske 😊
 
Det verkar ha blivit svårare att ta lån? 2009 när det var finanskris blev jag arbetslös och pengarna tog snabbt slut. Då gick jag till lokala Swedbank och körde en fuling, jag sa att jag behövde pengar till renovering. Jaha, inga problem, fick 40k på kontot direkt. Inga frågor om fast anställning, kalkyler eller någonting.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 670
Hästvård I början av december förra året visade min häst en mindre hälta på höger fram i endast höger volt på hårt underlag. Inga...
Svar
4
· Visningar
2 114
Senast: Lejd
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
37 787
Senast: Artline
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är glad över att jag är frisk, och att mina nära och kära lever och är friska. Men det faktum att jag är glad och tacksam över det...
Svar
0
· Visningar
901
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp