Krasch igen

Det var ganska så bra idag och det var iallafall okej idag tills nån timme sen. Och sen bara gick det spik rakt ner igen.
Och nu bara skriker anorexi monstret och alla äckel tankar bara tar över hela min hjärna. SÅKLART för jag ska antingen ha hem besök imorgon eller att mamma och pappa och min valp kommer hit så SÅKLART att det blir såhär då. För det kan ju inte få vara okej förmig nånsin.
Och allt som är i mitt huvud är som jag INTE borde ha där som hur äcklig jag är hur tjock jag är att jag blir på mind om personer som jag inte vill tänka på att jag är miss lyckad med nästan allt jag blir jätte triggad av andra bara massa massa jobbigt och bara massa fel somvanligt att jag känner fel och tänker fel. Och saker som andra har sagt eller skrivit eller gjort som jag bara vill radera från hjärnan men det GÅR INTE. Och massa tankar att jag inte vill be höva finnas OCH att jag känner mig jätte hemsk och som en svikare för jag känner så.
Jag vill spola bak tiden jag vill vara normal jag vill inte finnas och jag vet att jag är skit jobbig och borde hålla dethär för migsjälv så förlåt.
 

Du är inte jobbig, det är jättebra att du skriver och inte håller dina tankar inom dig själv. Du är värdefull och värd att få må bra @EmmaFilippa blir ledsen att läsa att du har det så tufft. Men tveka aldrig att skriva här och tänk inte att du är jobbig. :heart
 
Du är inte jobbig, det är jättebra att du skriver och inte håller dina tankar inom dig själv. Du är värdefull och värd att få må bra @EmmaFilippa blir ledsen att läsa att du har det så tufft. Men tveka aldrig att skriva här och tänk inte att du är jobbig. :heart
Tack ❤️ Men endel tycker att jag är jobbig iallafall så då bara känner jag mig störig som skriver om att det är jobbigt och sånt.
 
Du är värdefull :heart Hoppas monstren håller truten så att du kan få en fin stund med valpen ändå.
Jag menar INTE dethär som att jag inte älskar han eller att jag inte är tack sam för han för det ÄR jag!! Men det känns ändå som det är jobbigt med han men inte för HAN men för det känns som många andra bara har kritik om han och att jag har han och så. Och att jag BORDE vilja träffa han helatiden och jsg borde vilja att han bodde här medmig men jag vill inte det och då känner jag mig hemsk.
 
Du behöver inte hålla det för dig själv, du behöver aldrig hålla det för dig själv ❤️ Det är bättre att du pratar med oss här och de runt dig hemma så att monstrets röst i ditt huvud får konkurrens med andra röster!
Tack ❤️ Men jag vet att endel tycker att jag är jobbig här och då känns det bara mera jobbigt liksom med att skriva om sånthär. Men min kontakt person har semester nu och ingen annan av dom bästa av personalen som jag mest kan prata med jobbar nu heller. Utan det bara är svårt att få ut nåt om allt till dom som jobbar justnu.
 
Och förlåt att dethär är tmi och jätte äckligt men jag bara vill få ut det ändå. Men jag har jätte jobbig och äcklig m*ns värk så det blir jätte triggande för det bara på minner om en skit jobbig sak så blir det ännu mera äckel och hat mot minegen kropp och allt som jag har gjort 🤮
 
Och förlåt att dethär är tmi och jätte äckligt men jag bara vill få ut det ändå. Men jag har jätte jobbig och äcklig m*ns värk så det blir jätte triggande för det bara på minner om en skit jobbig sak så blir det ännu mera äckel och hat mot minegen kropp och allt som jag har gjort 🤮

Mensvärk är helt normalt för oss kvinnor så du behöver inte be om ursäkt för att du skriver om det. Förstår dock att det blir jobbiga och triggande saker för dig. Men att du skriver om mensvärk är inget du behöver oroa dig för att någon tycker är äckligt eller för intimt här. :heart Du har inte gjort något mot din kropp det är andra personer som har tagit sig rättigheter som de inte har och gjort vidriga saker mot dig. Dem personerna är avskyvärda.
 
Tack ❤️ Men jag vet att endel tycker att jag är jobbig här och då känns det bara mera jobbigt liksom med att skriva om sånthär. Men min kontakt person har semester nu och ingen annan av dom bästa av personalen som jag mest kan prata med jobbar nu heller. Utan det bara är svårt att få ut nåt om allt till dom som jobbar justnu.

Så kan det vara man får ju kanske inte förtroende för alla på samma sätt eller att det är lätt att prata med alla. Hoppas någon av den personalen du känner att du kan prata med utöver din kontaktperson jobbar snart.
 
Mensvärk är helt normalt för oss kvinnor så du behöver inte be om ursäkt för att du skriver om det. Förstår dock att det blir jobbiga och triggande saker för dig. Men att du skriver om mensvärk är inget du behöver oroa dig för att någon tycker är äckligt eller för intimt här. :heart Du har inte gjort något mot din kropp det är andra personer som har tagit sig rättigheter som de inte har och gjort vidriga saker mot dig. Dem personerna är avskyvärda.
Jag vet att det är normalt och så men det är ändå jätte jobbigt tycker jag. Och dethär kanske låter jätte dumt men jag bara hatar hatar HATAR själva hur det känns för det är inte som i magen utan det är som därnere och jag får nästan panik av det för hur det känns.
Och om detdär sista så jag har ändå gjort så det kunde hända.
 
Såhär får man inte säga men jag orkar inte bry mig. Men jag önskar så jävla jävla mycket att jag hade lyckats att dö förut nät jag har försökt att göra det. För det är så jävla o nödigt nu för nu kommer det på verka andra mycket mera när jag dör. Så det hade varit så jävla mycket bättre ifall jag hade dött INNAN jag fick min valp innan jag var ihop med min pojk vän innan alltmöjligt. För nu känner jag mig bara ännu mera taskig och värde lös att jag kommer svika dom när jag dör 💔
 
Det är som att jag pratar ett helt annat språk motför alla andra. Så jag försöker att förklara att jag inte kan och jag försöker att få ut att jag be höver hjälp men INGEN fattar. Och jag både längtar tills min favorit personal börjar jobba idag och ändå så hoppas jag att jag kan dö innan det. Så jag vill få vara ifred jag vill kunna dö ändå så försöker jag att få fram det till personalen för jsg både vill och inte jag både vill ha hjälp och inte. Men dom fattar iallafall inte mitt språk.
 
Det är som att jag pratar ett helt annat språk motför alla andra. Så jag försöker att förklara att jag inte kan och jag försöker att få ut att jag be höver hjälp men INGEN fattar. Och jag både längtar tills min favorit personal börjar jobba idag och ändå så hoppas jag att jag kan dö innan det. Så jag vill få vara ifred jag vill kunna dö ändå så försöker jag att få fram det till personalen för jsg både vill och inte jag både vill ha hjälp och inte. Men dom fattar iallafall inte mitt språk.
Vet du, jag tror att vi alla pratar olika språk ibland. Det gör vi för att vi alla upplevt olika saker i våra liv och olika svårigheter. Därför är det så svårt att förklara och förstå ibland.

Det är ingen tröst men du är inte ensam i att känna så. Och jag hoppas innerligt att du får den hjälp du behöver, för det förtjänar du tusen gånger om vad någon annan(monstret) än säger. ❤️
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 558
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 276
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp