Krönikan i Vinnare

Nebraska

Trådstartare
En jättebra idé :) .Men inte känns det som Johan har så mycket nytt att komma med mera?Jag tycker att krönikan borde göras av en ny person varje vecka.Förslagsvis av någon framtränade profil vid den aktuella banan.Tänk att få höra Kari,Jim F,Margareta Walllenius-Kleberg,eller varför inte Gunnar Nilsson komma till tals med sina åsikter :) ?
 
Sv: Krönikan i Vinnare

Lines skrev:
En jättebra idé :) .Men inte känns det som Johan har så mycket nytt att komma med mera?Jag tycker att krönikan borde göras av en ny person varje vecka.Förslagsvis av någon framtränade profil vid den aktuella banan.Tänk att få höra Kari,Jim F,Margareta Walllenius-Kleberg,eller varför inte Gunnar Nilsson komma till tals med sina åsikter :) ?

:bow: :bow:
 
Sv: Krönikan i Vinnare

Gunnar Nilsson som krönikör vore "guld". För min del får han gärna skriva en bok också :bow:

Sedan har vi den nyligen "tvångspensionerade" banveterinären Lennart Rådberg (som även var veterinär för hopp- och dressyrlandslaget och med vid ett flertal OS) Han har med all sannolikhet massor att "berätta"... håller sig ajour och har mycket åsikter :idea:.

Det finns säkert massor av intressanta krönikörer i vårt avlånga land.


Skicka in ditt förslag till redaktionen.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Krönikan i Vinnare

Jättebra idé! Hade varit riktigt intressant att höra, maila förslaget till dom!!!
>Solros- har du återhämtat dig än? Magic verkade förvirrad hela eftermiddan sen... :D
 
Sv: Krönikan i Vinnare

Gunnar Nilsson känner jag mera väl än jag hade önskat :crazy: .


(han är vet. på Solvallakliniken.En utmärkt sådan & färgstark person)
 
Sv: Krönikan i Vinnare

:idea:
så måste det ju ha varit! Hungrig blev han oxå! :D Får se om jag bearbetar Dick nåt imorrn, beror på humör och om jag kör eller selar. Det ser iaf ljust ut, han var dålig idag i galoppjobbet (man alla skorna satt!!! :eek: )
 
Sv: Krönikan i Vinnare

Lines skrev:
Gunnar Nilsson känner jag mera väl än jag hade önskat :crazy: .


(han är vet. på Solvallakliniken.En utmärkt sådan & färgstark person)


Gunnar!! Jag vill inte höra om alla skandaler från 50-talet på solvallas stallbacke, får nog av det när vi behandlar hästar :D :rofl: :D
 
Sv: Krönikan i Vinnare

Montéryttare skrev:
Gunnar!! Jag vill inte höra om alla skandaler från 50-talet på solvallas stallbacke, får nog av det när vi behandlar hästar :D :rofl: :D

Ja men alla vi andra då, som inte är på Valla dagligen??? Vi kanske också vill höra??? :p Jag minns faktiskt inte vad han sa när jag var där sist (1977 eller 1978 kanske) :o

/// ghost
 
Sv: Krönikan i Vinnare

Jag älskar Gunnar,men säger varje gång att jag hoppas se honom igen :angel: .
(Vill ju helst ha friska hästar)
 
Sv: Krönikan i Vinnare

Lines skrev:
Jag älskar Gunnar,men säger varje gång att jag hoppas se honom igen :angel: .
(Vill ju helst ha friska hästar)

Du menar väl hoppas SLIPPA se honom igen ;) :angel:

Vi var hos honom idag och jag blir väldigt glad över att bli kallad ungdom.....händer bara hos Gunnar Nilsson nuförtiden (som säger så till alla under 60 ) :D

Att åka till Gunnar är värt varenda öre. Han vet vad han gör,säger vad han tycker och behandlar alla "kunder" lika oavsett om man är stortränare eller liten "skit".....tror nästan att han värnar lite extra om oss små :love:

Han vore verkligen en härlig krönikör i "Vinnare" !!!!

LINES: Har du tipsat redaktionen om idén ?.....Hans G kom nämligen till kliniken när vi var där och jag förmodar att det inte var oss han ville snacka med egentligen.
 
Sv: Krönikan i Vinnare

Jo,klart jag mende så ;) .
Nej inte tipsat redaktionen än,Men ska banne mig göra det!
Kan vi inte hjälpas åt och ställa i ordning en önskelista på krönikörer här på buke?Så vi har minst en kandidat för varje bana .Nominera din favorit :) .Alltså inte den bästa kusken/tränare som gäller!Utan en färgstark profil med åsikter som har något att säga och komma med för travet!

(För övrigt har det varit ett möte mellan tränare och potentater inom STC ang. dopingfrågan-säkert därför Hans G. var där.Han är ju nu mera nån sorts chef på Valla och Nilsson är ju inblandad i ett av Lennartssonsfallen...)
 
Sv: Krönikan i Vinnare

ghost skrev:
Ja men alla vi andra då, som inte är på Valla dagligen??? Vi kanske också vill höra??? :p Jag minns faktiskt inte vad han sa när jag var där sist (1977 eller 1978 kanske) :o

/// ghost

Heheeee... Jo det skulle kanske vara sojj, gamla skandaler som kommer man kan kasta lite ljus över :D :o :rofl:
 
Sv: Krönikan i Vinnare

Ja, då har vi ju de du redan föreslagit.

Mitt förslag utöver det är väl Lennart Rådberg i så fall. Kommer säkert på fler....
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har ett dilemma på jobbet som börjar bli väldigt påfrestande för mitt mående. Har två kollegor som jag inte kommer överens med, vi...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 334
Senast: Keb71
·
Träning Detta rör både ridning och hantering i stort men jag valde ändå att lägga den här, flytta gärna om det behövs. Jag tittar runt efter...
2
Svar
29
· Visningar
3 272
Senast: Trix
·
Skola & Jobb Jag har ett konkret arbetsmiljöproblem, har ändra lite för att inte hänga ut de inblandade för mycket, men det skulle vara väldigt...
2
Svar
29
· Visningar
4 403
Senast: golit
·
S
Hästvård Hej, jag måste bara få skriva av mej och få dela mina tankar. Jag får ta det från början. Det här som jag talar om nu är en ridskola...
2
Svar
34
· Visningar
4 010
Senast: _sandrooo_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp