Krya på dig Annika Källse!

R

Red Mile

Bukefalisten Annika Källse råkade ut för en otäck olycka på Täby Galopp idag, LÄNK.

Många med mig hoppas att Annika mår efter omständigheterna väl och önskar henne ett snabbt tillfrisknande!
 
Sv: Krya på dig Annika Källse!

men gud!:eek: Hållar alla tummar för att det gick bra för dig annika!:bump: Hoppas att man får se dig på stallplanen snart igen!
 
Sv: Krya på dig Annika Källse!

uppdaterad länk

KRYA PÅ DIG ANNIKA!!!


i artikeln verkar pappa Jan iaf hyffsat lugn, så man kan ju hoppas att det bara är aftonbladet som håsar upp det å att Annika mår mycket bättre än vad det verkar i första artikeln!!!!
 
Sv: Krya på dig Annika Källse!

Läskigt värre.. Krya på dig Annika!!!
 
Sv: Krya på dig Annika Källse!

Det var verkligen läskigt det som hände. Men vi får se det så att Annika mår under omständigheterna bra. Hon har fått en kraftig hjärnskakning men orkar ändå vara arg för att hon inte vann... :crazy:
Hon är strax på benen, och det är kul att se vilket spontan stöd hon får från sin omgivning!
 
Sv: Krya på dig Annika Källse!

Såg det på nyheterna precis! Såg läskigt ut!! :crazy: Hoppas du snart mår bättre!

(tackade i mitt stilla någon från ovan att mamma inte var här....:crazy: )
 
Sv: Krya på dig Annika Källse!

"Efter omständigheterna bra" låter ju okej och att hon är arg ännu bättre. Jag såg fallet och det såg väldigt plötsligt ut :crazy:

Krya på dig Annika!
 
Sv: Krya på dig Annika Källse!

va skönt att du kom undan med "bara" en spricka i näsan. Krya på dig, och upp i sadeln igen!!
 
Sv: Krya på dig Annika Källse!

Var på Täby kliniken med min häst i dag o hörde prat om det i stallgången... tror om jag inte har helt fel att hästen även stod där i en box...

otäckt!! hoppas allt ordnar sig...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: Takire
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Bison
·
Ridning Jag vet inte om detta är en jättedum fråga för er som är lite mer rutinerade – men galopperar ni ute även under vintern? Jag har nyligen...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 773
Senast: Sar
·
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 695
Senast: Verdandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp