Krydd/flaskhylla?

Sassy

Trådstartare
Jag letar efter en hylla till köket, motsvarande en tavellist, men med högre kant. Ska ha småflaskor och kryddor på den. Någon som sett något liknande? ikea har ju den varianten av hylla i sin grundtal-serie, men jag vil ha den längre och den ska fästas på väggen.
 
Sv: Krydd/flaskhylla?

Ska den vara i metall?
Då kan du gå till din lokala plåtslagare och be honom om ett pris.
Han kan använda aluminium tex. Visa en skiss på hur den ska se ut.
De flesta plåtslagare är väldigt duktiga på sådana saker och har rätt utrustning för att göra en snygg finish.
 
Sv: Krydd/flaskhylla?

Jag hade egentligen tänkt trä, men en metalhylla skulle inte heler bli fel här så jag kanske ska höra runt lite.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 445
Senast: cewe
·
Hemmet Jag funderar på att börja hyra ut ett rum i min lägenhet genom Airbnb för att få extra inkomster om något år när mina bolån löper ut och...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 724
Senast: Eurydome
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 285
Senast: Sirap
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 576
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp