Bukefalos 28 år!

G

Gefjun

Filmade en snutt med digitalkameran. Skulle bifoga den i ett mail, men den är ca. 1 MB för stor. Kan man krympa den i ett program eller något?
 
Sv: Krympa?

Tja du kan med zip/rar splittra din film till två filer och skicka.

Annars går det inte bra att packa en film och hoppas på att den blir betydligt mindre.
 
Sv: Krympa?

Fick den inte att bli mindre.. och att dela den i två vet jag inte hur det går till. Det slutade med att jag brände på cd-skiva och skickade med den vanliga posten!
 
Sv: Krympa?

krympa och krympa, använder du virutaldub eller windows movie maker för att koda filmerna?

du får helt enkelt ta en mindre upplösning på filmen, eller sänka frameraten ifrån ~30 till ~15 (dvs hälften så stor)
 
Sv: Krympa?

Har aldrig använd de programmen. Ska försöka lägga detta på minnet till nästa gång!

Tack!!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 506
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 8.40 var jag på plats. Men tid får bara räknas från klockan 9.... Det kom ut en snubbe genom en dörr, nu blir det film i...
Svar
5
· Visningar
555
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Tänker ni delta i Agrias Kattparad? :)...
2
Svar
22
· Visningar
1 224
Senast: Krålus
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 056
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp