Krypin i stallet

Fiorano

Trådstartare
Har någon byggt ett litet hundkrypin i sitt stall? Jag tänkte göra det och även få till någon värmekälla. Blir i ett hörn och så blir det lite hyllor över för jag älskar att ha plats att lägga saker överallt annars. Hade gärna velat höra tips samt vilken värmekälla är bäst och säkrast?
 
Har någon byggt ett litet hundkrypin i sitt stall? Jag tänkte göra det och även få till någon värmekälla. Blir i ett hörn och så blir det lite hyllor över för jag älskar att ha plats att lägga saker överallt annars. Hade gärna velat höra tips samt vilken värmekälla är bäst och säkrast?
Det som snabbast dök upp i o huvudet var sådana där värmemattor man har under frösådder. Blir inte varma utan snarare icke-kalla. Annars värmefilt?
 
Det som snabbast dök upp i o huvudet var sådana där värmemattor man har under frösådder. Blir inte varma utan snarare icke-kalla. Annars värmefilt?
Värmefilt har jag men har en liten fundering på värmelampor så det blir värme även ovanifrån.
 
Jag hade också sagt grislampa som värmekälla, dock så behöver man lite rymd för att det inte ska bli för varmt. Ett fårskinn eller ullfilt under (med ett eventuellt liggunderlag för isolering underifrån) så tror jag att det blir. 👌
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
27
· Visningar
1 044
Senast: Niyama
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 250
Senast: Lisalei
·
Småbarn Vi tänkte göra om ett skrymsle (städförråd) under trappen till mini-lekrum. Det vore mysigt med fluffig heltäckningsmatta, kuddar...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 116
Senast: Voeux
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp