Kuddar till koja

Lupino

Trådstartare
Jag tänkte ordna med kuddar som fungerar att bygga koja med i barnens rum. Någon som kan tipsa om vilka kuddar som passar och var man kan köpa (utan att ruinera sig fullständigt)?
 
Sv: Kuddar till koja

Mitt tips är att köpa en eller kanske två stadiga skumgummi madrasser, skära ut de storlekarna du vill ha på "byggmaterial" och sedan sy på egna fodral.

Till små barn lite större "kuddar" till större barn, mindre kuddar som kräver lite mer byggnad.
 
Sv: Kuddar till koja

Tack båda!

Efter att ha surfat runt lite så tror jag också på att sy egna...
 
Sv: Kuddar till koja

Vi använde soffkuddar när jag var liten. Man kunde kanske köpa en gammal, billig soffa på Myrorna och bara använda kuddarna. Sy nya överdrag till och så har man STORA, stadiga kuddar att bygga med.
 
Sv: Kuddar till koja

Jag tänkte ordna med kuddar som fungerar att bygga koja med i barnens rum. Någon som kan tipsa om vilka kuddar som passar och var man kan köpa (utan att ruinera sig fullständigt)?

Lagerhaus! Har i flera storlekar och mysiga och färgglada är de.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi tänkte göra om ett skrymsle (städförråd) under trappen till mini-lekrum. Det vore mysigt med fluffig heltäckningsmatta, kuddar...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 124
Senast: Voeux
·
Hemmet Något jag kom att tänka på då jag läste tråden om överkast: hur noga är ni med hur sängen är bäddad och "inredd"? Då jag räknade kom...
2
Svar
24
· Visningar
1 084
Senast: Krålus
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 873
Senast: Wille
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
863
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp