Kulturen i Lund?

bettysmatte

Trådstartare
Mamma och jag ska dit imorgon :) . Jag har inte varit där sedan jag var liten, och eftersom jag är 50+ var det liksom ett tag sedan... ;) Mamma har nog inte heller varit där på lika länge. Det ser väldigt mysigt och roligt ut på bilder, speciellt för någon som jag som är historieintresserad. Någon som har några speciella tips inför morgondagen? Något speciellt man inte får missa?
 
Jag var där förra året med min mamma och min bror. Har inga direkta tips förutom möjligtvis: akta huvudet! i vissa av byggnaderna :laugh:
Men vi var mycket nöjda med besöket trots att det regnade!
 
Jag var där förra året med min mamma och min bror. Har inga direkta tips förutom möjligtvis: akta huvudet! i vissa av byggnaderna :laugh:
Men vi var mycket nöjda med besöket trots att det regnade!
Tack för tipset... Både mamma och jag är åt det kortare hållet så det kanske är lugnt då... :D

Hur lång tid spenderade ni där? Jag föreställer mig att man kanske vandrar runt i max ett par timmar?
 
Tack för tipset... Både mamma och jag är åt det kortare hållet så det kanske är lugnt då... :D

Hur lång tid spenderade ni där? Jag föreställer mig att man kanske vandrar runt i max ett par timmar?
Jag och min bror är båda långa så vi hade lite problem på vissa ställen 😅 I några dörrhål får man i princip krypa in haha

Om jag minns rätt så kom dit ca en timme innan stängning. Hade kunnat gå där längre, och allt var inte öppet när vi var där. Men vi var nöjda med besöket iaf 🙂
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 596
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 638
Senast: SiZo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 305
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 679
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp