kurs i helgen

V

vidalinn

var på en kurs i helgen för en nh tränare och den var så givande!!! tänk vad mkt man inte har vetat om!!! nä fy va bra den va..vet inte om man får skriva ut namnet på tränaren får man de?? :confused:
iaf en stor pokal till honom
 
tror nog bara att tränare i fråga blir glad över lite positiv kritik! Gratis reklam blir det ju också... :) (åsså är jag ju nyfiken på vem det är...)
 
Jätte bra att du är nöjd! :)


Men namn för egentligen inte skrivas ut eftersom det finns risk för att någon inte gillar denna tränare och så börjar pajkastning! :smirk:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 486
Senast: Amha
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 267
Senast: Araminta
·
  • Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 159
Senast: Nepenthe
·
Träning Ja som rubriken antyder så är jag intresserad om det är någon här som provat att träna online? Både enstaka online lektioner för tränare...
2
Svar
24
· Visningar
2 299
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp