Kval till unghäst-VM

Sv: Kval till unghäst-VM

Nu blev det ett sidospår här men,måste fråga ,då du förefaller vara mkt initierad,vilka dressyr hästar har Saluut lämnat?(utöver många fina avelston som lämnat dubbeltalanger)

mvh
barb
 
Sv: Kval till unghäst-VM

:o Upps, det stod det visst. Får nog börja läsa lite noggrannare i fortsättningen...:angel:
 
Sv: Kval till unghäst-VM

I går var det kval på Eriksberg. Stefan Jansson & Fleurie vann bland 6åringarna med 81 %. Stefan vann även 5åringarnas kval med Decorous på 77 %. Någon som var där och tittade?
 
Sv: Kval till unghäst-VM

Jag var där igår. Stefans tyskfödda Fleuri var helt otrolig!:bow:
 
Sv: Kval till unghäst-VM

Var det någon som såg Decorous?
Känner hans uppfödare.
 
Sv: Kval till unghäst-VM

Swedski skrev:
www.eurodressage.com rapporterar fortlöpande vilka som klarat kvalgränsen för att vara aktuella för unghäst-VM.
Kan någon förresten förklara varför Danmark får skicka FYRA hästar och Sverige bara TRE. Är inte vår avel ungefär lika stor som Danmarks, om inte större (antal ston i avel)?:confused: :devil:

USA, Belgien och Canada är nu klara med sina uttagningar, se länken ovan.
 
Sv: Kval till unghäst-VM

Håller lite liv i tråden genom att tillägga att Tyskland, Danmark och England nu har tagit ut sina representanter. Kan tillägga att Per Sandgaard är reserv för Danmark med 6-åringen Angrib Firfod eftersom det diskuterades här tidigare.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 195
Senast: dobbis
·
Avel Nytt försök efter lite påminnelse från moderator... Men jag har saknat en sånhär tråd på avel, med lite allmänt skvaller, tjöt och...
19 20 21
Svar
411
· Visningar
66 148
Senast: cirkus
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 096
Senast: supercassie
·
C
Avel Jag föreslår att vi håller en tumme för "di svenske" nere i Verden! Kanske även en "extra tumme" för Ploppi och hennes fina uppfödning i...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: Hiddeous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp