Bukefalos 26 år!

Kvalitén i Sthlm?

B

**BORTTAGEN**

Vart någonstans hålls den? Tider, inträde. Allt ni vet!

Tack tack! :bow:

M

Magdalena

Stockholmarna åker till Strömsholm. Börjar fredag morgon och håller på till ca 15.30 (16.30?) fre och lö. Söndag em är det ponnyer.

Kostar ingenting att gå in.

X

Xeline

Menar du fyraårskvalitetstävlan som går nu i helgen på Strömsholm ? (sthlm - kan lätt tolkas stom Stockholm)

Den börjar på fredag morgon och pågår till söndag. Söndag eftermiddag tror jag är reserverad för ponnyer. Vad jag vet så är det gratis inträde. Hoppning och gångarter (som jag antar är det du vill titta på ) är i de stora ridhusen som sitter ihop, jag vet inte exakt vad de heter....

Liknande trådar

Fritid Jag behöver tips om 'litet' snabbt smart roligt sällskapsspel som ska vara till svärsonen i julklapp. Det får inte vara spel som håller...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 012
Avel Hej! Jag söker information om denna hingst icro macro....inte irco Marco. Som dock är pappa till hingsten jag söker information om...
Svar
2
· Visningar
608
Tjatter Jag har jättedålig koll på hur biltrafiken (inte) fungerar i Sthlm på mornarna, men finns det någon här som har koll på ungefär när det...
Svar
11
· Visningar
864
Hästmänniskan Hej! :) Vet att jag hört talas om att det ska finnas turridning på shirehästar, men nu kan jag inte hitta information ang det...
Svar
2
· Visningar
793

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Fyll min kylväska
  • Vad såg ni senast? Del 3
  • Vad gör vi? Del CLIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Miljöträning & Rädslehantering