kvalitetsläder som inte är svindyrt?

A

anna210

Vill ha en martingal/förbygel av bra kvalitet som inte kostar skortan -dvs inte över 1000 kr helst. :smirk:
Vilka märken har bra kvalite?
 
Hubertus og Red Line er ok. Og ikke svindyrt..

Ellers finnes det endel utstyr som er "merkeløse" som er bra. Husk du betaler endel for merket.. Vet Kings Saddlery (svensk) av og til har noe bra (ikka alt de har, men noe). Det er vel helst engelsk lær du vil ha, som er mykt og smidig. Gå i butikken og ta en titt :smirk:
 
Ja lädret ska vara mjukt och smidigt och inte tappa färg eller bli "missfärgat" när man skött det efter alla konstens regler... (ska vara brunt läder också gärna ljusbrunt)
Har en förbygel nu som jag köpte för inte alls länge sedan och den är redan "ful" :(
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ute efter en sadelgjord med platta som har fast resår. Den får dessutom inte vara för bred, utan måste vara väl utskuren för...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Jeps
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
625
Senast: Sorgsen
·
Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 436
Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 147
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp