Kvarnen mal

Arbetsförmedlingens kvarn mal. De säger att jag kan få anpassningar på jobb på si och så sätt, men inget är klart än. Efter några månaders malande har jag ändå inget besked att lämna till en eventuell arbetsgivare. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska säga. Det känns inte riktigt som om arbetsförmedlingen inser att rätt som det är så står man där med ett jobberbjudande och måste lämna besked om man får lönebidrag.

Idag blev jag för övrigt också uppringd av jobbet jag hade förra året. Det är under ny regi och de vill intervjua mig på måndag. Men vad ska jag säga? Att jag kan jobba 100% rakt av? Eller inte säga något och sen flexa en himla massa för psykologbesök, habilitering och tandläkarbesök och köra slut på all energi jag har? Boendestödet kan jag klämma in på fredag eftermiddag. Men jag kommer ju bli fullständigt slutkörd.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag är fullständigt förvirrad. Jag har fått en säsongsanställning men tydligen funkade det inte med en lönebidragsanställning för det...
Svar
10
· Visningar
821
Senast: Wille
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok De senaste veckorna har varit väldigt nervpåfrestande för mig. Jag visste inte att man kunde må så dåligt över att söka jobb, men det...
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 658
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp