Kvinnersta

cactuspower

Trådstartare
Någon här som går på Kvinnersta? Funderar på det nu faktiskt, saknar motivationen för att satsa på nåt annat..
Så det blir väl säkert hästhållning.. Men är det bra där?
Utbildningen och så? Hur mkt stall är det egentligen? Lär
man sig mkt?

Vill gärna veta så mkt som möjligt. Tack på förhand! :)
 
gå in på (tror jag) naturbruk.org eller .nu lr ja, nått av de, så står allting om alla naturbruk i hela sverig...
 
hej! ja ja går på kvinnersta! MEN JA GÅR HÄSTHÅLLNING INRIKTNING KÖRNING! SÅ JA HÅLLER MEST PÅ MED TRAV/BRUKS! japp man lär sig mkt bra saker där! går du hästhållning så får du ju såklart vara i ridstallet mest men även så kommer du få lära dig att vara i bruks och i trav! de kommer bli att du är i rid ena veckan,bruks andra å trav tredje! i 2 an så är de typ 1-2 dagar i stallet tror ja!i 3an får du välja om du vill gå häst eller om du vill gå trav! det är då ,an mest kommer va i stallet,! ja går i första ring o vi får va i trav/bruks varje måndag! du kan även välja bruksridning som inviduellt val! o i 3an kommer du kunna ta hästexamen,o du kommer ta traktorkort,lära dig göra saker i läder ex. grimmor,tränas,tyglar,grimsakft m.m.! går du på kvinnersta antingen häst lr kör så får du en bred utbildning! de finns en hemsdia som du kan gå in på! sök på kvinnersta! tycker du ska söka in här om du vill lära dig mkt om hästar å om du vill arbeta med häst!! lycka till! :)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har två hästar, betalar 2500 för varje häst i månaden för lösdrift med full service. Skulle vilja veta om det finns billigare...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 966
Senast: nexxa
·
Anläggning Vi har fått möjlighet att för ett bra pris köpa en villa som på tomten har stall, verkstad och loge. Dock har gården ingen egen mark för...
2
Svar
27
· Visningar
3 999
Senast: AntiPrimax
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Zpunk
·
Hästvård Min häst har haft mkt problem med mugg senaste året men tillfrisknat. Sedan kom regnet....i veckor och mängder, som ni vet. Hagen blev...
Svar
7
· Visningar
675
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp