Kvinnor som dras till Mördare?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Majoriteten föredrar alfamän.
Men alfamän är inte automtiskt mördare , det kan beta män vara också...
Så att dra in dom termerna här var onödigt.

Om kvinnor dras till farliga män så föds det fler farliga män. Jag tror det är svårt att komma undan då arv/biologi/uppväxt styr mkt vårt val av partner också.

Det vore intressant att se något seriöst vetenskapligt bevis för ditt påstående... utöver din fixa idé.

Min pappa var en väldigt mjuk och stillsam man. Han hade pondus men var verkligen ingen brötig person som absolut skulle ta plats. Han växte upp utan en far. Trots det drar jag inte slutsatsen att män som växer upp utan far blir trevliga eller civiliserade män. Det är inte en faktor som spelar in utan flera. Men visst, föredrar man simpla förklaringsmodeller som man kan skylla sina egna tillkortakommanden på så...
 
Senast ändrad:
Varför diskutera nåt annat än hästfrågor här då ?
Varför lägger tex en bukefalist upp en fråga om vilken dator dom ska köpa när det finns datanörds forum som kan svara på frågan bättre ?

Mitt svar är väl att det handlar om kvinnor som faller för bad boys och buke är ett kvinnodominerat forum.

Definitivt OT men man lägger upp sådana frågor eftersom man trivs med forumet och har tidigare sett att det finns en väldigt bred kunskap här, utöver hästdelen. Dvs man känner att man borde få bra och relevanta svar.

Tricket med att ställa en fråga eller starta en diskussion är att man tar in vad andra säger och lyssnar på dem. Att bete sig som ett barn i en godisbutik som inte får äta direkt ur burkarna är infantilt och genererar inte en rimlig diskussion. Plus att det visar också rätt tydligt den intellektuella nivån på frågeställaren.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp