KWPN duplikatpass??

Sandraochprince

Trådstartare
Hej. Vet någon hur å vem man kontaktar Holland för ett nytt pass för min häst?
Köpte henne i november å lämnade kvar passet för att säljaren skulle skicka in det i samband med tilläggsreg. Hon ljuger att hon skickat in det, eftersom SWB inte haft någon kontakt med henne. Nu svarar hon inte så nu har man blivit ”lurad” å kommer förmodligen inte få hem hennes pass, undra av vilken anledning... hur som helst, hur löser jag detta? Har försökt att googla men de e svårt eftersom det är KWPN.
 
Hej. Vet någon hur å vem man kontaktar Holland för ett nytt pass för min häst?
Köpte henne i november å lämnade kvar passet för att säljaren skulle skicka in det i samband med tilläggsreg. Hon ljuger att hon skickat in det, eftersom SWB inte haft någon kontakt med henne. Nu svarar hon inte så nu har man blivit ”lurad” å kommer förmodligen inte få hem hennes pass, undra av vilken anledning... hur som helst, hur löser jag detta? Har försökt att googla men de e svårt eftersom det är KWPN.

Hittade ett nummer med engelsk information man kan ringa

https://www.kwpn.org/about-kwpn/organisation/contact

Lycka till
 
Hej. Vet någon hur å vem man kontaktar Holland för ett nytt pass för min häst?
Köpte henne i november å lämnade kvar passet för att säljaren skulle skicka in det i samband med tilläggsreg. Hon ljuger att hon skickat in det, eftersom SWB inte haft någon kontakt med henne. Nu svarar hon inte så nu har man blivit ”lurad” å kommer förmodligen inte få hem hennes pass, undra av vilken anledning... hur som helst, hur löser jag detta? Har försökt att googla men de e svårt eftersom det är KWPN.
äsch, ångrade mig. Hade ett par följdfrågor men läste mer noga och hittade svaren...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 357
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 269
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 819
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp