Kyra K vinterjackor, var??

kopparberg

Trådstartare
Jag tänker köpa en sådan, men hittar ingenstans på nätet några som säljer sådana! :confused:

Lillhästen i Stav säljer endast höst och vårmodellen.

Ingdams priser är från 2001.

D

DFZ

Ring till Ingdams och fråga, de brukar ha de nyaste. Annars kan du höra med Skara hästsport, de har oxå sådana jackor. De skickar hem snabbt om du beställer.

M

miss_vanessa

jag köpte min på nån utförsäljning i malmö...endast 500 spänn..som hittat ju... :)

kopparberg

Trådstartare
Jag kollade på sidan, och det fanns ju två olika vinterjackor!
Så jag är nöjd! :)

Hade du tänkt dig köpa den gamla varianten?

S

skrattkulan

ja... jag ville ha en olivfärgad, men den färgen finns tydligen inte längre :crazy:

kopparberg

Trådstartare
Synd!
Jag kunde inte få fram de olika färgerna på bild?!
Det var samma färg på vilken bild jag än klickade.

Oliv är en färg jag kunde ha tänkt mig också! Lite lagom neutral utan att vara tråkig!

S

skrattkulan

jag har oxå försökt kolla på färgerna men det är bara samma överallt... :confused:

kopparberg

Trådstartare
* asgarv * :rofl: :rofl:
Kanske tur att just färgen oliv verkar ha utgått, kanske risk för att jag äter upp jackan annars?! :D
Lite dyra kostvanor att käka Kyrajackor kanske?! :rofl:

T

Tican

gör vad som helst för en kyra k edith! provade den på odal, sååå himla skööön... å varm! helt underbar! ska tvinga mamma köpa den åt mig! :banana: fryser ihjäl i min klubbjacka som bara har ett ganska tunt fleecefoder.. *hutter* och vi som får 1,20 me snö och 30 -! :eek: :o :( :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Har ledrep från Weaver slutat säljas i Sverige, eller är jag bara helt kass på Googlande? :confused: Nån som vet var jag kan få tag på...
Svar
5
· Visningar
426
Hundavel & Ras Hej! Jag är inne på att köpa en omplacering men vill först se mig för vad som gäller med tidigare köpeskontrakt. Nuvarande ägare har...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 982
Senast: Freazer
·
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
374
Senast: Trasten
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
3 903
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar