Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Kyra K vinterjackor, var??

kopparberg

Trådstartare
Jag tänker köpa en sådan, men hittar ingenstans på nätet några som säljer sådana! :confused:

Lillhästen i Stav säljer endast höst och vårmodellen.

Ingdams priser är från 2001.

D

DFZ

Ring till Ingdams och fråga, de brukar ha de nyaste. Annars kan du höra med Skara hästsport, de har oxå sådana jackor. De skickar hem snabbt om du beställer.

M

miss_vanessa

jag köpte min på nån utförsäljning i malmö...endast 500 spänn..som hittat ju... :)

kopparberg

Trådstartare
Jag kollade på sidan, och det fanns ju två olika vinterjackor!
Så jag är nöjd! :)

Hade du tänkt dig köpa den gamla varianten?

kopparberg

Trådstartare
Synd!
Jag kunde inte få fram de olika färgerna på bild?!
Det var samma färg på vilken bild jag än klickade.

Oliv är en färg jag kunde ha tänkt mig också! Lite lagom neutral utan att vara tråkig!

kopparberg

Trådstartare
* asgarv * :rofl: :rofl:
Kanske tur att just färgen oliv verkar ha utgått, kanske risk för att jag äter upp jackan annars?! :D
Lite dyra kostvanor att käka Kyrajackor kanske?! :rofl:

T

Tican

gör vad som helst för en kyra k edith! provade den på odal, sååå himla skööön... å varm! helt underbar! ska tvinga mamma köpa den åt mig! :banana: fryser ihjäl i min klubbjacka som bara har ett ganska tunt fleecefoder.. *hutter* och vi som får 1,20 me snö och 30 -! :eek: :o :( :crazy:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6439 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kläder&Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 448
Hemmet I våras började våra duntäcken få hål i sig och släppa dun. Inte så konstigt, eftersom de var nästan 15 år gamla. Jag försökte sy ihop...
Svar
13
· Visningar
534
Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
1 853
Övr.Barn Letat vinterjacka åt 9-åringen och den enda som verkar falla inom dom flesta krav hon har är en Molo vinterjacka jag hittat på nätet så...
Svar
5
· Visningar
1 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Kastrering

Hästrelaterat

Omröstningar