Bukefalos 28 år!

aramis

Trådstartare
Snubblade över klassen och undrar lätt... Vad P står för?? Är det någon ponnyklass som bara ponny får anmäla till eller?? :o
 
Sv: La:p1

Jag misstänkte det, men vart så snopen då man på en seriedressyr till för både ponny och storhäst hade det som en klass att anmäla till....
 
Sv: La:p1

Ja det är möjligt att man fått det om det varit aktuellt, jag kollade aldrig då programmet är överkurs för oss att tävla på. Men funderade just om jag fattat rätt att det var ett ponnyprogram. :)
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 884
Senast: hhere
·
Gnägg Snubblade just över en engelsk reel på FB. En filmsnutt där en ca 3-årig unge rider på sin mini cob ( står det). En ponny som ser ut som...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: finapina
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
35
· Visningar
4 224
Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 545
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp