Ladda hem filmer

E

Egonson

Typ Hitta Nemo :love: :D
Måste man ha bredband för att kunna ladda ner filmer o kolla på dem i datorn?
Vet ni någon bra sida att ladda ner från?
 
Finns inga sidor som du kan ladda ifrån, eller det finns, men du måste ha en hel del kunskap först.

Ta hem Kazaa Lite från www.kazaalite.tk det e enklast om man är nybörjare. Sen kan du "Jobba upp" dig med att få fler filmer etc så du kan använda DC...
 
Man måste inte ha bredband, men om du inte har det kommer det ta väldigt lång tid och bli ganska dyrt.
 
Rekomenderas att ha bredband när man laddar ner filmer eller musik.
Man kan inte ladda ner från sidor därimot från program som Imesh och kazaa eller bearshear.
Sök efter dom och ladda ner dom på din dator.
 
Utan bredband så kommer det ta flera dagar innan du laddat hem hela filmen... Och dyrt kommer det att bli... Se den på bio istället! :)
 
bredband behöver du ju inte. men adsl är ju en fördel att ha.. om de nu inte var de du menade annars tar det som sagt säkert en hel dag innan du fått hem nån film..
 
nej men det går fortast så, har en killkompis som har jätte snabbt bredband samt de värsta film programen, min bäste vän, har just nu hitta nemo, matrix3, basic m.f engelska med svensk text på dvd :D
hade pirates of the C. på vhs innan den svenska biopremiären :D
och spirit innan de svenska rösterna va klara på dvd :D
 
Är du igång och skryter nu igen? :p

Kom vi inte fram till förra gången att det är ganska enkelt att få tag på nya filmer?

Kom igen när du fått tag på Slaghöken med Errol Flynn, det är lite mer utmaning.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
228
Senast: Enya
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
484
Senast: IngelaH
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: bettysmatte
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 032
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp