Bukefalos 28 år!

Ladda hem spel

O

Orzon

Jag vill ladda hem lite roliga spet. Brädspel, kortspel, monopol mm mm
Men jag hittar inga gratis att ladda hem och dom jag har frågat säger att det bara är att gå ut på internet och leta. Men jag hittar inga i alla fall.
Och det verkar inte finnas några att köpa heller.
:confused:
Exakt var ska jag leta?
 
Kolla sökmotorerna; google, altavista, hastalavista, mamma osv. Annars kan du ju (om du är någotsånär van vid datorer) ladda hem DC++ och koppla upp dig på nån hubb för att ladda ner grejer! ;)
 
Jag har kollat sökmotorer......i mängder.
Men hittar bara demo spel eller spel som kostar.
:crazy:
 
Hmm, vågar du dig på att ladda hem DC++ så kan jag hjälpa dig med lite "instruktioner" om du inte förstår dig på det! :) Bara att skicka ett PM!
 
Sv: Ladda hem spel

Hittade du några bra spel?

Jag vill oxå spela lite :angel:
 
Sv: Ladda hem spel

Jag gjorde en snabb googlinggratis spel och fick 17 200 000 träffar :angel:

Vill man förfina sökningen lite kan man ju alltid söka -online :idea: för då försvinner de flesta onlinesiterna.

Man kan oxå använda sig av den avancerade sökningen och lägga till ta bort ord man inte vill ha med i sökningen, dessutom kan man bestämma vilka språk det ska sökas på.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 372
Senast: Hedinn
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
556
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 899
Senast: Pilot
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
22 012
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp