Bukefalos 28 år!

Ladda upp och ladda ned?

S

Spider84

Har min hemsida på tripodnet och det är rätt mycket reklam och har fått tipset om att flytta den till t35.com och det gjorde jag, men innan jag hunnit få upp hela sidan (lite bilder saknades) så hade alt försvunnit från den servern och jag orkade inte sätta mig och göra om det.

Det måste väl ändå finnas ett enklare och framförallt snabbare sätt att ladda ned sidan från tripodnet till datorn för att sedan ladda upp den till t35.com?

Sidorna hade jag väl överlevt att ladda ned och upp en och en, men alla jäkla bilder!!!! de tar ju några dagar innan jag skulle få upp dem och så kul är det inte. :crazy:

Någon som har några tips?

Jag har ju "konto" hos t35.com så det är ju inga problem.
 
Jasså du gillar inte heller reklamen där?!?
:crazy:
Jag har ingen aning. Själv gjorde jag en ny sida och skippade den gamla.

:D :rofl: :D
 
Har du t35?

Hur fasiken ändrar man i kodningen på en sida där?

På tripod så kunde man ju trycka på ändra så kom kodningen upp och man kunde skriva om och spara den, men inne på t35 kan jag inte hitta något sånt. Att behöva ladda ned för att fixa sidan är ju inte speciellt kul... :crazy:
 
Nej jag har en sida som tillhandahålls av ett privat web företag. Svindyr sida egentligen men jag har fått den gratis.
*svågerpolitik* :D
Jag lyfter bara telefonluren och ringer web mastern om jag får problem så ordnar han det.
Sorry att jag inte kan vara till hjälp för dej.

Lycka till.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 285
Senast: jemeni
·
T
Hästmänniskan De senaste veckorna har jag kartlagt vilka av Sveriges ridföreningar som använder sig av krypterad dataöverföring (TLS, även känt som...
Svar
14
· Visningar
1 750
Senast: Stereo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 134
Trädgård & Växter Då jag vet att det finns flera trädgårdsintresserade här på Buke, tänkte jag att ni kanske har några tips på hur man räddar Kråkslottets...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 741
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp