Laddad konflikt om stall

Sv: Laddad konflikt om stall

Men guud! Jag hatar att allting ska vara så exakt i sverige. Om det e som kommunen säger, att hästen inte kan stå upprätt är det en sak. Då borde man ändra på det. Men det verkar ju bara handla om någon centimeter! Det är jättebra att det finns regler, såklart. Men om någonting är fel på nån centimeter så kan man ju faktist låta det va! :mad:
Att sedan hästarna måste slaktas om man inte ändrar stallet, är ju bara patetiskt egentligen. Jag menar, reglerna som finns är ju till för att hästen ska må bra. Pga av någon centimeter så dödar dom hästarna istället. Jag tror inte hästarna mår bättre genom att vara döda...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det var när en veterinär på distriktsveterinärerna i Norrköping tog prov vid ett stall inom Finspångs kommun i slutet av förra veckan...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ullevi är täckt av sand och grus, beredskapen är höjd och biljettförsäljningen pågår för fullt. Göteborg är redo för EM i ridsport. ...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Mannen upptäcktes av hästägaren inne i boxen i stallet i Rättsviks kommun. Och det är inte första gången som mannen påträffats i...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Inbrottstjuvar slog till mot stall i Östhammars kommun. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
593
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp