Bukefalos 28 år!

Laddning Lap

No1

Trådstartare
Hur lång tid tar det att ladda upp en lap första gången?

Laddningslampan som först lös orange lyser nu grön efter 30minuters laddning.
Är den verkligen full-laddad då?
Fick stark förmaning om att jag skulle se till att ladda fullt första gången och nu kliar det i fingrarna...
 
Sv: Laddning Lap

Troligtvis är den klar. Det är ju inte alltid som batterierna är helt urladdade när man får grejerna. :)
 
Sv: Laddning Lap

Jjjiiihhhuuuuu!!!!!


Då sätter jag gaddarna i den NUUUUUUUU :d:D
 
Sv: Laddning Lap

dessutom så tar det ca 4 urdragningar/urladdningar innan batteriet har nått full kapacitet.
ha såkul med nya lappen, vad blev det förnågot?
 
Sv: Laddning Lap

dessutom så tar det ca 4 urdragningar/urladdningar innan batteriet har nått full kapacitet.
ha såkul med nya lappen, vad blev det förnågot?

Hmm jag ska tydligen ha ett "8 cells batteri".
Säger mig inte mkt då detta är min första lap men när jag jobbat intensivt med uppstart/programkörning/kopiering tog den slut på fyra timmar efter första laddningen.
Är det bra eller dåligt?

Köpte en Acer Travelmate 5520, HD, ATI X2400XT, 4GB DDR2, 250GB SATA, 2.2GHZ, 1GB grafikmemory, 4USB, 15.4" wide crystal bright, inbyggd cebcam+mik...allt samlat på 2.6kg.

Vi har inte känt varandra så länge men jag tror detta kan bli en långvarig och stabil relation då han verkligen känns trygg, förstår mina behov, är snabbtänkt, välutrustad och framförallt TYST! Jag har aldrig brytt mig särskilt om utsida men ok, att han är snygg är inget minus ;)

//No1 använder sitt annonssignon
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 847
Senast: Enya
·
Samhälle Okej ja jag vet jag har legat under en sten halva mitt liv. Men jag har ett svindyrt abonnemang på telia som jag betalar för varje...
2
Svar
24
· Visningar
1 233
Senast: Ajda
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 132
Senast: Sasse
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp