Läderbom - erfarenheter?

Bukefalos 30 år!

Sv: Läderbom - erfarenheter?

Japp, det har jag!
Jag tyckte att det var betydligt svårare att rida i en med läderbom än i motsvarande sadel med "vanlig" bom. Det kändes som om man satt närmare hästen med läderbom, men man fick inte lika mycket stöd av sadeln så det var lättare att hamna snett tex.
 

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

  • Träning och hälsa del 14
  • Svensk politik 6
  • Spelet om väljarna (ulvlek)

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Barnaskaran
Tillbaka
Upp