Läderridstövlar till barn

Ajda

Trådstartare
Planerar att köpa ett par läderridstövlar till dottern i julklapp. Men vilka ska man satsa på?
Hon är 12 år, men petit (än så länge) så jag gissar att hon kommer dra iväg på längden inom en ganska snar framtid. Med andra ord vill jag inte köpa ett par för 3000kr.
Viktigt att de är sköna och mjuka.
Har tidigare tittat på crws, men ser dem inte längre på hemsidan. Hon drar storlek 36 och är väldigt smal, så barnmodell är ett måste.
 
På min väldigt smala 10-åring sitter Mountain Horse junior stövel perfekt. Hittade begagnat men endast provade så det var ett riktigt klipp!
Kolla begagnat, finns många fina stövlar där, barn hinner ju sällan använda dem särskilt länge innan de vuxit ur dem.
 
Det finns endel begagnat, men svårt när man inte kan prova. Har lägga upp en köpes annons på Facebook.
Ev satsar vi på CRWs för 999:-. Men vi måste prova först.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 089
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 055
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Innan folk drar slutsatsen att det är jag som gör fel och inte min häst vill jag informera om följande. Jag köpte denna häst för 2 år...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
13 205
Senast: Jeronimo
·
T
Hästmänniskan Just nu studerar jag och är hästlös men i framtiden finns det definitivt planer på att skaffa häst. Då jag är en mycket liten ryttare...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: Tant Gredelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • OS i Paris 2024 (dressyr)
  • Fautras
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp