Läderridstövlar

Sv: Läderridstövlar

hehe ser att du oroar dig väldigt mkt över priserna..
Vad för stövel just du ska ha är väldigt svårt att säga eftersom man inte vet vad du ska använda dem till... men jag antar att du ska ha dem allround, satsa då på ett par prisvärda med god kvalite'.
Är själv ute efter ett par stövlar- prisvärda med god kvalite' o dessutom är det juh inte helt fel om dom e snygga.. tänker satsa på ett par allruond som ger ett bra stöd.
är det inte akut med stövlar tycker jag att du ska satsa på rejäla, kanske inte alltför dyra, stövlar. o spara till dem. det är bättre att lägga ut lite mer pengar på ett par som man kan använda längre, än att lägga ut en mindre summa på ett par som går sönder.
Glöm inte att vårda dina stövlar på bästa sätt för att kunna använda dem så länge som möjligt!
 
Sv: Läderridstövlar

Vet du att du letat upp en 3 år gammal tråd...??:p
 
Sv: Läderridstövlar

Jag rekommenderar också Mountain Horse! Enligt mig är det bara så bäst!:) :banana: :bump: :D
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 298
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
370
Senast: Badger
·
Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
671
Senast: MiniLi
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 327
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp