Läderstövlar från H**ks

Sv: Läderstövlar från H**ks

Jag har CRW-stövlarna, men jag har knappt använt dom. Det beror egentligen inte på att jag vill, men jag är hoppryttare och köpte stövlarna för att träna dressyr i. Men så skaffade jag en ny pålle, och nu har jag ingen dressyrsadel... :( Till hoppläder så är skaften för höga, men jag tycker det är jättesnygga stövlar! OM jag tävlade dressyr skulle jag definitivt tävla i dom stövlarna.

Det lilla jag har känt av dom är att dom är relativt lätta att "rida in", och jag tycker dom ger ett helt ok stöd. Kanske inte jämförbart med ett par stövlar för 3.000, men det har väl ingen väntat sig heller... :smirk:
 
Sv: Läderstövlar från H**ks

Ingen annan som har någon av dessa stövlar? Vill höra fler åsikter :)!
 
Sv: Läderstövlar från H**ks

Dom skulle jag INTE köpa :crazy: Kvaliteten är URKASS!

Jag köper hellre Börjes läderstövlar ("Perfect") för 1000 kr mindre och dubbelt så bra kvalitet. Mina perfect stövlar har jag haft i några år och dom ser fortfarande nya ut :) .
 
Sv: Läderstövlar från H**ks

Det är ju inte så bra läder tycker jag...
Kollar hellre på
http://www.tahorseware.se/
De är både snyggare (de för dressyr har en sån guldknapp) och går att få i fler storlekar.
Sedan så tycker jag servicen är så dålig på Hööks att jag helst inte handlar där om jag inte måste...
 
Sv: Läderstövlar från H**ks

Fast servicen varierar ju antagligen från stad till stad. I sundsvall tex (har bara varit där) så tycker jag att personalen är väldigt tillmötesgående.
 
Sv: Läderstövlar från H**ks

jag har dom första stövlarna men har aldrig använt dom för att dom är för smala i skaften (du kan få köpa dom...)
 

Liknande trådar

Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
676
Senast: MiniLi
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 057
Senast: Whoever
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 631
Senast: caballus
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
915
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp