Läget inför VM

S

snöstorm

Tänkte kolla av läget inför VM; är det någon som vet om det redan är svårt att få tag på biljetter/boende etc i Norrköping under VM-dagarna (framförallt finalhelgen)?

Pga olika omständigheter kan jag och mitt sällskap inte boka biljetter än utan måste vänta ut schemabesked och lite sånt... Men jag hoppas verkligen att det ska gå att ordna. Det vore synd att missa när man har det så pass nära.
mvh/Snöstorm :smirk:
 
Sv: Läget inför VM

Boende skall ni nog försöka boka snabbast möjligt! Det kan vara lite krångligt att få tag i redan nu! Börjar vara fullt på många ställen, speciellt de nära tävlingsområdet.
Biljetter bör inte vara nått problem att få tag i!

/Malin
 
Sv: Läget inför VM

Jag bokade hotellrum för ca 1 månad sedan. Då fanns det endast kvar rum på det hotellet jag bokade och de hade inte precis många kvar heller. SIF har bokat upp många hotell för landslag, domare etc. Campingplatser fanns det gott om då iaf.

Biljett har jag inte bokat ännu. Väntar lite för jag vill se hur det går med hästen. Kan inte vara borta hur länge som helst från honom, speciellt inte ifall stallägaren också ska till VM...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 111
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 674
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 322
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp