Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Lägga in cd på datorn?

pepp

Trådstartare
Ja, hur gör jag?
Vill ha in en del cd skivor, så jag kan lyssna på dom, utan att måsta sätta in ny cd och hålla på... Alltså spara alla låtarna på datorn.

Emma

F

fredde

Sv: Lägga in cd på datorn?

Om cd-skivan inte är skyddad på något sätt så går det att göra direkt i Utforskaren... gissar på att du har Windows...
Annars, om det finns något skydd på cd:en, så kan man använda olika program, t.ex. Windows Media Player, där väljer du "Kopiera", den lokaliserar då musiken på cd:en, och kopierar över till datorn... Vet´inte om det finns typer av skydd som den inte klarar av, men jag har iaf lyckats kopiera mina "Kopieringsskyddade" skivor...

R

Renkött

Sv: Lägga in cd på datorn?

Och kvalitén blir typ sämst...
Wineac med Lame är det enda rätta ;)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5933 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

IT&mobiler Halloj alla, Jag behöver spara ned ett word-dokument på datorn för att kunna skicka in det i skolan. Jag har gjort det förr, men nu...
Svar
13
· Visningar
285
IT&mobiler Min ganska nyinköpta dator (november -20) vill inte samarbeta med mig, så den ska lämnas till till säljaren för att kollas upp. Jag haar...
Svar
8
· Visningar
492
  • Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
573
Juridik&Ekonomi Så var det dags igen då. Jag får en påminnelse från ett av alla våra fraktbolag (på företaget), som kommit bort i posten eller mail. På...
Svar
5
· Visningar
522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar