Lägga in cd på datorn?

pepp

Trådstartare
Ja, hur gör jag?
Vill ha in en del cd skivor, så jag kan lyssna på dom, utan att måsta sätta in ny cd och hålla på... Alltså spara alla låtarna på datorn.

Emma
 
Sv: Lägga in cd på datorn?

Om cd-skivan inte är skyddad på något sätt så går det att göra direkt i Utforskaren... gissar på att du har Windows...
Annars, om det finns något skydd på cd:en, så kan man använda olika program, t.ex. Windows Media Player, där väljer du "Kopiera", den lokaliserar då musiken på cd:en, och kopierar över till datorn... Vet´inte om det finns typer av skydd som den inte klarar av, men jag har iaf lyckats kopiera mina "Kopieringsskyddade" skivor...
 
Sv: Lägga in cd på datorn?

Och kvalitén blir typ sämst...
Wineac med Lame är det enda rätta ;)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 233
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 326
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi Jag råkade dränka min Macbook i dricka när den låg i väskan. Så nu håller jag på och kikar på vad dom behöver för uppgifter för...
Svar
3
· Visningar
527
Senast: Bison
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp